Մեր մասին

Հաճախորդի և ընկերության համագործակցությունը բիզնես-գործընթացի առաջնային ձեռքբերումներից է: Ընկերության աճին զուգընթաց անհրաժեշտություն է առաջանում ջանքերի օպտիմալացման: Call-center.am-ը օգնում է յուրաքանչյուր ոլորտի  խոշոր և փոքր ընկերություններին հոգալու իրենց զանաերի կենտրոնի կարիքները: 

 

Մենք կարող ենք մշակել մեծ ծավալի հեռախոսազանգեր, ինչպես նաև իրականցնել աութսորսինգի ծառայություններ, կարգավորել բիզնես գործընթացներ ՝ ցուցաբերելով մեր հաճախորդներին անհատական մետեցում: Ընկերությունը առաջարկում է զնագերի կետրոնի ծառայություններ բիզնեսի բոլոր ոլորտներում:

 

Մեր բիզնեսը կենտրոնացած է կառուցել երկարաժամկետ հարաբերություններ հաճախորդների հետ: Նպատակին հասնելու համար առաջնահերթ պարզում ենք, թե ինչի՞ են   ձգտում հասնել հաճախորդները մեր օգնությամբ: Փորձում ենք  օգնել Ձեզ դառնալ Ձեր ոլորտում առաջատարը: Մեր գերխնդիրն է հաստաուն մնալ Ձեր կողքին Ձեր նպատակներին հանսնելու գործընթացում:

 

Զանգերի կենտրոնի  ծառայությունները պատրաստ ենք  հարմարեցնել Ձեր բիզնեսին: Դառնալով Ձեր գործընկերը՝ կօգնենք Ձեր ծառայությունները պատշաճ ներկայացնել համապատասխան բանգավառներում:   Մեր լուծումներն կնպաստեն  Ձեր բիզնեսի ինչպես նաև  եկամտի աճին:

 

Զանգերի կենտրոնը օգնում է հաղորդակցվել հաճախորդների հետ ավելի արդյունավետ` միաժամանակ նվազեցնելով ծախսերը՝ առաջարկելով մատչելի գին աութսորսինգ լուծումների համար:

 

Մենք առաջարկում ենք հենց Ձեր բիզնեսի համար մշակված բարձրակարգ զանգերի կենտրոն:

 

IP հեռախոսակապի նոր տեխնոլոգիաների շնորհիվ ձայնային փոխանցումները և տվյալները  փոխկապակցված են միմյանց: Զանգերի կենտրոնը թույլ է տալիս ավտոմատ բաշխել հեռախոսազանգերը, հերթ ստեղծել գծում, ծանուցել երևացող պատուհաների օգնությամբ, գրանցել հեռախոսազանգերը, ձայնագրել այն, կազմել կառավարման հաշվետվություններ;





Զանգերի կենտրոնի հնարավորությունները

  • Ինտելեկտուալ ձայնային մենյու
  • Խոսակցության  ձայնագրում, տվյալների / վիճակագրության  հավաքում, հաշվառում
  • Տեղեկատվություն զանգահարող բաժանորդների մասին
  • Բաց թողնված զանգերի ֆիքսում
  • Հերթականությամբ զանգերի կառավարում և ներբեռնում
  • Մուտքի զանգերի դասակարգում և գրանցում
  • Խնդիրների ընդլայնում` հիմնված դիմումների վրա, և, անհրաժեշտության դեպքում, խնդիրը ուղղելու այն անձին, ով պարտավորված է խնդրին լուծում տալ;
  • Համակարգի կորդինատորի և վերահսկիչի կողմից խնդիրների լուծման ընթացքի կառավարում
  • Համակարգի կորդինատորի և վերահսկիչի կողմից սահմանված խնդիրները ժամանակին ավարտելու ծանուցում 

 

 

 

Call-center.am-ը, զանգերի մշակման կենտրոնի ոլորտում աշխատանքային մեծ փորձ ունեցող մասնագետների թիմ է, որը տրամադրում է բարձրորակ ծառայություն օպտիմալ արժեքով: Միասին նպատակ ենք առաջ քաշում և իրականություն դարձնում: Մենք պատրաստ ենք Զանգերի կենտրոնի ծառայությունները հարմարացնելու հաճախորդի պահանջներին ու կարիքներին: Մեր օգնությամբ Դուք կլինեք Ձեր ոլորտի առաջատարը: